Z innych ciekawych pojazdów można odnotować: BSA B33 z 1947-go roku, Indian-a Scout 101 z 1928-go roku, wojennego Zundapp-a KS-750 z wózkiem bocznym, wojskowego DKW NZ 350/1 z 1944-go, cywilnego DKW NZ 350 z końca lat 30-tych, wczesny egzemplarz M-72 z wózkiem bocznym z końca lat 40-tych, Jawę 350 OHV z 1937-go roku, rzadki model Shutoff-a z 1926-go roku, Harley-Davidson-a WL z 1942-go roku w cywilnym wyposażeniu malowaniu. Oprócz tego cała gama z pieczołowitością odrestaurowanych powojennych motocykli z krajów dawnego bloku socjalistycznego. Były też atrakcyjne samochody jak np. Chevrolet z lat 20-tych czy nasza Warszawa M-20 z lat 50-tych.

Tym razem pogoda dopisała, publiczność przybyła więc licznie. Jednak do minusów można zaliczyć zbyt głośną muzykę na żywo od której trudno było uciec na małej dostępnej powierzchni.

Większą ilość zdjeć można znaleźć w naszej galerii imprezowej (link).