Witam wszystkich i na wstępie chce podziękować za przyjecie do grupy ludzi mogących korzystać z forum. Mam na imię Łukasz i od niedawna jestem posiadaczem motocykla NSU SPEZIAL MAX. Jest to mój pierwszy motocykl marki NSU i mam nadzieje że nie ostatni. Liczę na waszą wiedze i pomoc.
Pozdrawiam
Witam
- skrzydlaty
- Posty: 730
- Rejestracja: czw 09 gru, 2010 10:39 am
Re: Witam
Cze!
Troche mało jest u nas tych motocykli, a jeszcze mniej użytkowników.
To co u nas dotarło z niemcowni, przeważnie umęczone i nieżywe głównie z uwagi na napęd rozrządu.
Ale witaj. Specjal Max - czy to oznacza 300 ccm?
Troche mało jest u nas tych motocykli, a jeszcze mniej użytkowników.
To co u nas dotarło z niemcowni, przeważnie umęczone i nieżywe głównie z uwagi na napęd rozrządu.
Ale witaj. Specjal Max - czy to oznacza 300 ccm?
po prostu 'Szczypior'... znaczy się 351 OT
Re: Witam
cześć. zapodaj jakieś fotki, ja mam też tą wersje osb 251 spezial max ,na razie czeka na swoją kolej . jeżeli posiada nad nr silnika dodatkową cyferke 3 albo na cylindrze widoczny odlew 300 to bedzie osb 300 wersja głównie exportowa do Austrii.Wersji max było dużo jak te najbardziej znane standard,spezial,super max i kilka innych produkowanych na zamówienie głównie na wyścigi. Jeżeli jest to 251 to silnikiem nie ma się co przejmować bo części dostaniesz w Niemczech bez problemu nowe czy używane. pozdr.
Re: Witam
Dzięki chłopaki za miłe przyjęcie
. Właśnie jestem na etapie zmywania nieoryginalnego lakieru z mojego enesa. Na szczęście oryginalny lakier okazuję się być w nie najgorszej kondycji. Przesyłam fotkę motocykla. Jeżeli chodzi o braki brakuję mi prawej puszki patrząc z perspektywy kierowcy, kolana wydechowego, emblematu na błotnik, tylnej lampki, no i wszystkich gum typu policzki i manetki reszta części jest tylko została ściągnięta do transportu. Mam tez podwójną kanapę ale docelowo będę ją zamieniał na pojedyncze siedzenie

Re: Witam
Rytuał powitania czas powoli kończyć. No to teraz do poszczególnych wątków tematycznych marsz! Szykuje się fajny wątek w dziale "nasze motocykle".
Jeszcze tylko ostatnie pytanie
- czy zmywasz acetonem czy może innym środkiem?
Jeszcze tylko ostatnie pytanie

NSU 351 OSL '38, ...
Re: Witam
Wypróbowałem już chyba wszystkie możliwe rozpuszczalniki. Najlepiej radził sobie aceton i birol choć w tym momencie ścieram nitro i też daje rade. Najszybciej schodzi skóra z rąk od tej chemii
Wnioski jakie mogę wyciągnąć są takie że oryginalny lakier jest tak mocny że nie rozpuszcza go żaden rozpuszczalnik.

- skrzydlaty
- Posty: 730
- Rejestracja: czw 09 gru, 2010 10:39 am
Re: Witam
hej!
Właśnie trafił do mnie super max do drobnych usprawnień.
Jest skatowany tylny błotnik, a dokładnie jego końcówka.
Czy jest możliwość pomierzenia długości 'dupki' błotnika?
Mile widziane zdjęcia.
Właśnie trafił do mnie super max do drobnych usprawnień.
Jest skatowany tylny błotnik, a dokładnie jego końcówka.
Czy jest możliwość pomierzenia długości 'dupki' błotnika?
Mile widziane zdjęcia.
po prostu 'Szczypior'... znaczy się 351 OT