Gaźniki BING i ich zastosowanie w motocyklach NSU

Zestawienie gaźników Bing stosowanych w motocyklach NSU

Model Typ silnika Typ gaźnika Ustawienia dysz:
głównej / iglicowej/ położenie iglicy/ inne
Pony (1937) 100 ccm 2-takt AJ 1/13,5 60 / ? / ?
125 ZDB (1948) 125 ccm 2-takt AJ 1/16 N 80 / 2,6 / 1
Legenda:
Typ A 1/12 - 14 Gaźnik z pojedynczą przepustnicą i komorą pływakową na stałe zespoloną z korpusem, Rozmiar mocowania zaciskowego 23 mm, Wymiar gardzieli ssącej: 12, 13, 14 mm
Typ AL 1/15 - 17 Gaźnik z pojedynczą przepustnicą i komorą pływakową na stałe zespoloną z korpusem, Rozmiar mocowania zaciskowego 25,4 mm, Wymiar gardzieli ssącej : 15, 16, 17 mm
Typ AJ 1 Gaźnik z pojedynczą przepustnicą i oddzielną komorą pływakową, Rozmiar mocowania zaciskowego 29 mm, Wymiar gardzieli ssącej: 19, 20, 22, 24, 25, 26, 27 mm
Typ A 1/19 - 27 Gaźnik z pojedynczą przepustnicą i oddzielną komorą pływakową, Rozmiar mocowania zaciskowego 28,57 mm - 1 1/8",
Wymiar gardzieli ssącej: 19, 20, 22, 24, 25, 26, 27 mm
Typ AJ 2 Gaźnik z podwójną przepustnicą i oddzielną komorą pływakową, Rozmiar mocowania zaciskowego 29 mm, Wymiar gardzieli ssącej: 19, 20, 22, 24, 25, 26, 27 mm
Typ A 2/19 - 27 Gaźnik z podwójną przepustnicą i oddzielną komorą pływakową, Rozmiar mocowania zaciskowego 28,57 mm - 1 1/8", Wymiar gardzieli ssącej: 19, 20, 22, 24, 25, 26, 27 mm