- Details
- Kategorie: Ustawienia, regulacje
- TaTy Von
- Hauptkategorie: Technika
- Zugriffe: 3336
Czasy otwarcia zaworów oraz zapłonu
Moment otwarcia i zamknięcia zaworów oraz moment zapłonu w milimetrach oraz stopniach dla motocykli NSU:
MOTOCYKLE DWUSUWOWE
Typ motocykla |
Typ silnika / Moc |
Cylinder |
Moment zapłonu v. OT |
175 Z (1930) |
NSU / 4,5 PS |
175 ccm / 59 mm / 64 mm |
4,5 mm (Siła odśrodkowa 1 mm) |
201 Z (1930) |
NSU / 5 PS |
198 ccm / 63 mm / 64 mm |
4,5 mm (Siła odśrodkowa 1 mm) |
Pony 201 ZDL / 201 ZD (1933) |
NSU / 5 PS |
198 ccm / 63 mm / 64 mm |
4-5 mm (z prądnicą Ruthardt) |
201 ZDB (1935-38) |
NSU / 6 PS |
198 ccm / 63 mm / 64 mm |
6 mm (Regulator siły odśrodkowej 1 mm) / 32° |
Quick (1936) / Pony 100 (1937) |
NSU-D / 3 PS / 2,75 PS |
97 ccm / 49 mm / 52 mm |
4 mm / 27° |
125 ZDB (1948) |
NSU / 5 PS |
122 ccm / 52 mm / 58 mm |
3,5 mm |
Motocykle czterosuwowe
Typ motocykla |
Typ silnika / Moc |
Cylinder |
Zawór ssący |
Zawór wydechowy |
Moment zapłonu |
201 TS (1930) |
NSU / 4,5 PS |
199 ccm / 56,5 mm / 80 mm |
0° - 30-35° |
32-38° - 0° |
7 mm |
301 TS (1930) |
NSU / 7 PS |
298 ccm / 66 mm / 88 mm |
0° - 55° |
55° - 0° |
4,5 mm |
501 TS (1930-36) |
NSU / 11 PS ('36:12,5 PS) |
494 ccm / 80 mm / 99 mm |
10-20° - 55-65° |
57-67° - 17-27° |
6-7 mm |
351 TS (1930-31) |
NSU / 8 PS |
346 ccm / 71 mm / 88 mm |
0° - 55° |
55° - 0° |
4,5 mm |
601 TS (1930-37) |
NSU / 15 PS ('36-37: 16 PS) |
592 ccm / 87,5 mm / 99 mm |
10-20° - 55-65° / 0,2 mm |
57-67° - 17-27° / 0,4 mm |
6-7 mm |
501 OS (1932-35) / OSL (1935) / OSL (1937) |
NSU / 20 PS / 22 PS('37) |
494 ccm / 80 mm / 99 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
14-15 mm / 10 mm/10° |
500 SS (1930) |
NSU / 20 PS |
494 ccm / 80 mm / 99 mm |
32° - 65° |
63° - 32° |
15 mm |
201 OS (1933) / OSL (1934) |
NSU / 8 PS / 8,5 PS |
198 ccm / 58 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
9-10 mm |
251 OS (1935) / OSL (1936) |
NSU / 10 PS / 10,5 PS |
246 ccm / 64 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° |
55-65° - 25-35° |
10 mm / 36° |
351 OS (1933-35) / OSL (1936-37) |
NSU / 17 PS / NSU-D / 18 PS |
346 ccm / 71 mm / 88 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
12-14 mm / 42° |
351 OT (1937) |
NSU-D / 12,5 PS |
346 ccm / 75 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
8-10-12 mm |
251 OSL (1937); Aluminiowa kryta głowica |
NSU / 10,5 PS |
246 ccm / 64 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° |
55-65° - 25-35° |
10-12 mm |
601 OSL (1938) |
NSU / 24 PS |
562 ccm / 85 mm / 99 mm |
30° - 60° |
60° - 30° |
10 mm |