Technika
Kwestie techniczne związane z motocyklami NSU
- Details
- Category: Ustawienia, regulacje
- TaTy By
- Parent Category: Technika
- Hits: 3088
Standardowe felgi stalowe do ogumienia niskociśnieniowego
Rozmiar opony |
Na felgę |
Całkowita wysokość / szerokość +-6mm / +-3mm |
Promień efektywny statyczny / dynamiczny |
Nośność |
Ciśnienie powietrza |
Rodzaj pojazdu |
2.50 x 19 |
2 x 19 / |
625 mm / 65 mm |
295 mm / 297 mm |
75 kg |
1,00 atm |
75 - 125 ccm |
3.00 x 19 |
2 1/2 x 19 / |
647 mm / 76 mm |
305 mm / 307 mm |
90 kg |
1,00 atm |
125 - 250 ccm |
3.25 x 19 |
2 1/2 x 19 / |
667 mm / 85 mm |
315 mm / 317 mm |
100 kg |
1,00 atm |
250 - 350 ccm |
3.50 x 19 |
3 x 19 / |
672 mm / 91 mm |
317 mm / 319 mm |
115 kg |
1,00 atm |
ponad 350 ccm |
Felgi fartuchowe do ogumienia niskociśnieniowego
Rozmiar opony |
Na felgę |
Całkowita wysokość / szerokość +-6mm / +-3mm |
Promień efektywny statyczny / dynamiczny |
Nośność |
Ciśnienie powietrza |
25 x 3.85 |
CC |
669 mm / 100 mm |
316 mm / 318 mm |
240 kg |
1,75 atm |
Felgi fartuchowe do ogumienia wysokociśnieniowego
Rozmiar opony |
Na felgę |
Całkowita wysokość / szerokość +-6mm / +-3mm |
Rodzaj pojazdu |
26 x 2.25 |
50/60 |
690 mm / 60 mm |
do 250 ccm |
Felgi stalowe do ogumienia niskociśnieniowego
Rozmiar opony |
Na felgę |
Całkowita wysokość / szerokość +-6mm / +-3mm |
Rodzaj pojazdu |
25 x 3.00 |
2,5 x 19 |
645 mm / 75 mm |
do 250 ccm |
Typy i rozmiary ogumienia stosowane w motocyklach NSU
Typ motocykla |
Rozmiar felgi |
Rozmiar opony |
Ciśnienie |
Pony 100 |
2.00 x 19 |
26 x 2.50 |
Niskociśnieniowa |
Quick |
26 x 2.00 - 26 x 2.50 |
26 x 2.25 |
1,25 / 1,5-2,0 atm. |
125 ZDB |
2.00 x 19 |
2.50 x 19 |
1,25 / 1,5-2,0 atm. |
201 OSL |
2.50 x 19 |
3.00 x 19 |
Niskociśnieniowa |
201 ZDB |
2.50 x 19 |
3.00 x 19 |
1,25 / 1,5-1,75 atm |
251 OSL |
2.50 x 19 |
3.00 x 19 |
1,25 / 1,5-1,75-2,0 atm |
351 OT |
2.50 x 19 |
3.25 x 19 |
Wysokociśnieniowa |
351 OSL |
2.50 x 19 |
3.25 x 19 |
1,25 /1,9 atm |
501 OSL |
2.50-3.00 x 19 |
3.25-3.50 x 19 |
1,25 /1,9 atm |
601 OSL |
2.50-3.00 x 19 |
3.50 x 19 |
1,25 /1,9 atm |
601 TS |
3.50 x 19 |
4.00 x 19 |
Niskociśnieniowa |
- Details
- Category: Ustawienia, regulacje
- TaTy By
- Parent Category: Technika
- Hits: 3335
Moment otwarcia i zamknięcia zaworów oraz moment zapłonu w milimetrach oraz stopniach dla motocykli NSU:
MOTOCYKLE DWUSUWOWE
Typ motocykla |
Typ silnika / Moc |
Cylinder |
Moment zapłonu v. OT |
175 Z (1930) |
NSU / 4,5 PS |
175 ccm / 59 mm / 64 mm |
4,5 mm (Siła odśrodkowa 1 mm) |
201 Z (1930) |
NSU / 5 PS |
198 ccm / 63 mm / 64 mm |
4,5 mm (Siła odśrodkowa 1 mm) |
Pony 201 ZDL / 201 ZD (1933) |
NSU / 5 PS |
198 ccm / 63 mm / 64 mm |
4-5 mm (z prądnicą Ruthardt) |
201 ZDB (1935-38) |
NSU / 6 PS |
198 ccm / 63 mm / 64 mm |
6 mm (Regulator siły odśrodkowej 1 mm) / 32° |
Quick (1936) / Pony 100 (1937) |
NSU-D / 3 PS / 2,75 PS |
97 ccm / 49 mm / 52 mm |
4 mm / 27° |
125 ZDB (1948) |
NSU / 5 PS |
122 ccm / 52 mm / 58 mm |
3,5 mm |
Motocykle czterosuwowe
Typ motocykla |
Typ silnika / Moc |
Cylinder |
Zawór ssący |
Zawór wydechowy |
Moment zapłonu |
201 TS (1930) |
NSU / 4,5 PS |
199 ccm / 56,5 mm / 80 mm |
0° - 30-35° |
32-38° - 0° |
7 mm |
301 TS (1930) |
NSU / 7 PS |
298 ccm / 66 mm / 88 mm |
0° - 55° |
55° - 0° |
4,5 mm |
501 TS (1930-36) |
NSU / 11 PS ('36:12,5 PS) |
494 ccm / 80 mm / 99 mm |
10-20° - 55-65° |
57-67° - 17-27° |
6-7 mm |
351 TS (1930-31) |
NSU / 8 PS |
346 ccm / 71 mm / 88 mm |
0° - 55° |
55° - 0° |
4,5 mm |
601 TS (1930-37) |
NSU / 15 PS ('36-37: 16 PS) |
592 ccm / 87,5 mm / 99 mm |
10-20° - 55-65° / 0,2 mm |
57-67° - 17-27° / 0,4 mm |
6-7 mm |
501 OS (1932-35) / OSL (1935) / OSL (1937) |
NSU / 20 PS / 22 PS('37) |
494 ccm / 80 mm / 99 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
14-15 mm / 10 mm/10° |
500 SS (1930) |
NSU / 20 PS |
494 ccm / 80 mm / 99 mm |
32° - 65° |
63° - 32° |
15 mm |
201 OS (1933) / OSL (1934) |
NSU / 8 PS / 8,5 PS |
198 ccm / 58 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
9-10 mm |
251 OS (1935) / OSL (1936) |
NSU / 10 PS / 10,5 PS |
246 ccm / 64 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° |
55-65° - 25-35° |
10 mm / 36° |
351 OS (1933-35) / OSL (1936-37) |
NSU / 17 PS / NSU-D / 18 PS |
346 ccm / 71 mm / 88 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
12-14 mm / 42° |
351 OT (1937) |
NSU-D / 12,5 PS |
346 ccm / 75 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° / 0,03 mm |
55-65° - 25-35° / 0,03 mm |
8-10-12 mm |
251 OSL (1937); Aluminiowa kryta głowica |
NSU / 10,5 PS |
246 ccm / 64 mm / 75 mm |
25-35° - 55-65° |
55-65° - 25-35° |
10-12 mm |
601 OSL (1938) |
NSU / 24 PS |
562 ccm / 85 mm / 99 mm |
30° - 60° |
60° - 30° |
10 mm |
- Details
- Category: Instalacje elektryczne
- TaTy By
- Parent Category: Technika
- Hits: 6780
Rozmiar gwintu |
Bosch stare oznaczenia |
Bosch nowe oznaczenia |
Beru stare oznaczenia |
Beru nowe oznaczenia |
Champion |
NGK |
M 18 x 1,5 |
M 45 T 1 |
M12B |
45/18 |
18-12B |
|
AB-2 |
M 95 T 1 |
M10A |
95/18 |
18-10A |
D16 v D16Y |
A-6 |
|
M 145 T 1 |
M8A |
145/18 |
18-8A |
D14 v D15Y |
A-6 |
|
M 175 T 1 |
M7A |
175/18 |
18-7A |
K9 v D10 |
A-6 |
|
M 225 T 1 |
M5A |
225/18 |
18-5A |
UK10 |
A-7 |
|
M 18 x 1,5 |
M 240 T 1 |
M4AC |
240/18 |
18-4A2 |
K9 V D9 |
A-7 |
M 260 T 1 |
M4AC |
260/18 |
18-4A1 |
K7 v K8G |
A-7 |
|
M 14 X 1,25 |
W 95 T 1 |
W10A |
95/14 |
14-10A |
|
B-4H |
W 145 T 1 |
W8A |
145/14 |
14-8A |
H88 |
B5HS |
|
W 145 T 2 |
W8C |
145/14/3 |
14-8C |
N6 v N6 |
B5ES |
|
M 14 X 1,25 |
W 145 T 30 |
W8D |
175/14/3 |
14-8D |
N5 |
BP5ES |
W 145 T 35 |
W8B |
145/14A |
14-8B |
L92Y v L95Y |
BP5HS |
|
W 175 T 1 |
W7A |
175/14 |
14-7A |
L85 v H88 |
B6HS |
|
W 175 T 2 |
W7C |
175/14/3 |
14-7C |
N88 |
B6ES |
|
W 175 T 30 |
W7D |
175/14/3 |
14-7D |
N9Y |
BP6ES |
|
M 14 X 1,25 |
W 175 T 35 |
W7B |
175/14A |
14-7B |
L87Y |
BP6HS |
W 175 T 7 |
|
D175/14 |
14-7B |
87Y |
BP6HS |
|
W 190 M 11S |
W6AS |
190/14Z |
14Z-6A2 |
|
B6HV |
|
W 200 T 27 |
|
D200/14/3 |
14-7C |
N6Y |
B7ES |
|
W 20 T 30 |
W6DC |
200/14/3A |
14-5D |
N9Y |
BP6ES |
|
M 14 X 1,25 |
W 200 T 35 |
W6B |
200/14A |
14-6B |
|
BP6HS |
W 215 T 28 |
|
D215/14/3 |
|
L6Y |
BP6ES |
|
W 225 T 1 |
W5A |
225/14 |
14-7A |
L85 v H88 |
B7HS |
|
W 225 T 2 |
W5C |
225/14/3 |
14-7C |
N4 |
B7ES |
|
W 225 T 30 |
W5D |
225/14/3 |
14-5D |
N6Y |
BP7ES |
|
M 14 X 1,25 |
W 225 T 35 |
W5B |
225/14/A |
14-5B |
UL82Y |
BP7HS |
W 225 T 7 |
|
D225/14 |
14-7B |
L87Y |
BP6HS |
|
W 230 T 30 |
W5D1 |
230/14/3A |
14-5D1 |
N6Y |
BP7ES |
|
W 240 T 1 |
W4A2 |
240/14 |
14-5A |
L81 |
B7HS |
|
W 240 T 2 |
W4C2 |
240/14/3 |
14-4CS1 |
N3 |
B7ES |
|
M 14 X 1,25 |
W 240 T 28 |
|
D240/14/3 |
14-5D |
N6Y |
BP7ES |
W 260 T 1 |
W3AC |
260/14 |
14-4A1 |
L4G |
B8HS |
|
W 260 T 2 |
W3CC |
260/14/3 |
14-4CS1 |
N3 |
B8ES |
|
W 260 T 28 |
|
D260/14/3 |
14-4CS1 |
N3 |
B9EV |
- Details
- Category: Instalacje elektryczne
- TaTy By
- Parent Category: Technika
- Hits: 3406
|
- Details
- Category: Układ paliwowy
- TaTy By
- Parent Category: Technika
- Hits: 7228
Zestawienie typów gaźników AMAL oraz typów gaźników stosowanych w różnych modelach motocykli NSU
More Articles …
Subcategories
Instalacje elektryczne 5
Instalacje elektryczne mootocykli NSU