Uwaga: W trakcie ustalania właściwego wzorca wystąpił problem z różną długością śrub wyglądających na oryginalne i nie przerabiane - powstały rysunek pokazuje więc wypośrodkowaną z różnych pomiarów i najbardziej sensowną długość 75 mm. Drugi dylemat dotyczył długości kwadratowego łba śruby. Spotkałem śruby o niskim łbie, jednak w związku z tym, że większość mierzonych egzemplarzy miała wysoki łeb (10mm) uznałem ten wymiar za właściwy i umieściłem go na rysunku. Trudno uzasadnić te różnice, skoro według fabrycznych katalogów części przez cały okres produkcji modelu stosowano śruby o tym samym numerze katalogowym.
Na szczęście nakrętki nie budziły tego typu kontrowersji i udało się ustalić nie budzący wątpliwości wzorzec. Przy dorabianiu proszę tylko zwrócić uwagę, że w oryginale gwint jest tylko na połowie długości nakrętki.
Śruby i nakrętki należy wykonać ze stali (w tym zastosowaniu nie ma szczególnych wymagań wytrzymałościowych, zawsze jednak dłużej posłuży twardsza śruba) i pokryć chromem. W oryginale chrom był satynowy, ale uważam, że błyszczący też nie będzie dużym błędem. Na jeden motocykl przypadają 2 identyczne śruby i nakrętki.